Pages

Paypal

Monday, April 25, 2016

Seikleja vaim ja reaalsus

Share this
Väike mõte on juba mõnda aega peas kõlkunud, et võiks jala või siis rattaga laia maailma avastama minna. Kõik oleks ilus ja tore, kui põlved korda saaks- suht valusad on veel kohati ja liigun üsna ettevaatlikult veel- nagu vana mees, väikeste ja väga ettevaatlike sammudega pean liikuma. Ei tea ka kaua see jama veel kestab- justkui oleks paremaks läinud võrreldes varasemaga, aga päris korras ei ole ja liikuda on natuke kõhe kuna iga hetk võib väga terav luu valu läbi käia põlvest.
Kuskil aasta tagasi olin veel väga heas vormis igati, kuid nüüd olen kõvasti lihasmassi ja võhma kaotanud, kuna liikuda pole eriti saanud kuskil juulist 2015 alates :(
Täna tegin natuke dipe ja mõne lõuatõmbe terviserajal, muscle up'e väga ei kipu tegema kuna kõrgema kangi peale hüppamine ja mahatulemine võivad põlvedele liiga teha.
Selline lugu.
Suveks võiks vähemalt nii paljugi liikuda saada, et saaks rattaga ilma valuta sõitmas käia, jooksmisest ei maksa unistadagi vist.
Vahepeal olin ikka väga lootusetus seisus oma jalgadega ja mõtlesin, et oleks hea, kui ma saaksin kanepit tarvitada, et valusid leevendada/enesetunnet ülal hoida, kuid ma ei hakka isegi küsima seda arstilt enam. Ma olen vähemalt ühe inimesega rääkinud (keda enam pole), kel oli ajukasvaja nagu aru sain ja talle isegi ei antud arsti poolt kanepit.... Lihtsam on mõnda teise riiki minna selle jaoks- siin vaadatakse sind nagu mingit veidrikku, kui sa midagi sellist arsti juures küsid. Tulevikus see muutub, aga siin vist kõik loodavad, et keegi kuskil üleval annaks neile käsu- ise ei julge justkui keegi midagi ette võtta ja teha. Kui ise teed midagi, siis oled ju kohe rahvavaenlane...
Ja isegi, kui kirjutataks retsept mulle, siis tuleks oodata mingi ministeeriumi luba LOL ja siis osta seda- see kõik maksab. Ma oleks seda kõike saanud ise ja oma kanepiga teha, nüüd pean lootma mingi arsti ja ministeeriumi armule, et OSTA seda.
Kujuta ette, et inimene peab c-vitamiini või näiteks paracetamol'i ostmiseks ministeeriumi luba ootama paar kuud- ei oleks justkui eriti normaalne.

No comments:

Post a Comment