Pages

Paypal

Wednesday, February 12, 2014

Väike riist, suured probleemid.

Share this
Mängud on ikka maru haigeks läinud PokerStarsis. Väga raske on ikka mindsetti korras hoida- eile läkski käest ära, seda küll pigem vast muude eluga seotud probleemide ja uudiste pärast, mis mu päeva rikastasid, kuid jah- pidevalt AA vs AA preflop raha sisse saada ei ole enam huvitav. Jällegi- viis, kuidas mängitakse tekitab pidevalt kahtlusi, et vähemalt 30% player poolist on botid :D Kui mitte reaalselt botid, siis oma mindseti kindluse ja lollikindla nittimisega küll. Kui kunagi sai ikka tunda, et sul oli rasvane eelis teiste ees, siis nüüd enam nii kunn tunne pole. Kui varem oli koos punt suvalisi deposiidi tegijaid, kes raha siia-sinna loopisid, siis nüüd on enamusel korralik arusaam pokkerist ja isegi mikrolimiidis on koos lauatäis maletajaid. Mingi ime läbi hitivad half stackerid looma kombel ja seda nii postflop mängus kui ka pre flop all in'ides. Vahepeal sain nl25 shotti võtta, kuid olen siiski jäänud nl25 shoti võtmise rolli peale pidama ja seda ka tänu boonustele. Kas teen paar väikest viga või siis tekib tilt sellest haigest nitivabrikust, mis praegu on. Tõesti viskab üle, kui sul ei ole MASSIIVSET eelist. Tõesti- mida ma raiskan oma aega, kui ma korralikult rasva koorida ei saa mängudes? Kui isegi nl5-s irvitatakse su üle, kui sa tilti lähed või natuke lag-imalt mängid- WTF is this shit? Ma ütlen mis- everyone is solid ja paljud võivad ka botid olla või kurat kasutavad äkki mingit tildi preventimise programmi, et nii vähe tilti satutakse. Eks teadmised mängude kohta on ka nii levinud juba, et see juba hoiab paljud mängijad tildivabamana. Kui raske on siis PokerStarsil half stackeritest lahti saada ja garanteerida korralikud mängud, kus kõik istuvad lauda vähemalt 100bb-ga (100bb buy in mängudes)?  Anyway, praeguse mindseti mandumuse katsume üle elada ja kui paremaks on läinud, siis vaatab, mis edasi saab. Praeguse hetkeni on mul küll kasum, kuid see kasum on niivõrd marginaalne, et ainuke, mis mind selle kõige juures hoiab ongi lihtsalt nö. sportlik huvi mängida ja tahe võita turniire jne ja muidugi soov midagi teha. Mindset aga läheb nihu ja siis kaob ellujäämise instinkt laudades ära ja siis ei saa enam millegi pärast nautida seda kvaliteetset ja mõtestatud mängu. Weird shit.
Asi ongi selles, et ma pole robot- ma olen lihtsalt inimene ja suudan ainult teatud tundide arvu päevas effektiivselt keskenduda.
Turniire olen suht vähe mänginud. Olin vahepeal kuu aega TournamentPokerEdge'i liituja ja sealt sai päris head infot turniiri strateegia kohta. Eriti meeldis mulle see, mis ma handreadingu kohta teada sain. Mõned turnad, mis ma olen mõtestatult mänginud ja täielikult turnale keskendudes on reeglina ka kõvasti paremini läinud (obviously) kui 24 laua cashi kõrvalt turnade mängimised. Selline mõtestatud mängimine kus sa teed notesid, analüüsid mängijate mängu, teed tähelepanekuid ja plaanid iga liigutuse korralikult läbi ongi mängu ilu ja vägagi nauditav (eriti veel, kui selle mõtestatuse tulemusel on ka positiivsed tulemused/võidud/kohad). Kahjuks sellist mõtestatud mängu ei saa väga massiliselt harrastada - vähemalt mina mitte, sest aju väsib ära ja ma olen üsnagi kiiresti rutiinist tüdinev tegelane ka. Praegu olen run it once lehega liitunud ja ammutan seal videosid oma aju varasalve. Peab ütlema, et esialgne mulje sellest lehest kõige parem ei ole- seda eelkõige saidi struktuuri ja videote sorteerimise koha pealt, kuid eks igale ühele oma ja pole veel kuigi palju videosid vaadanud ka, et sisu üle saaks otsustada. Pealegi enamus videosid paistavad low ja midstakes mängijatele olema suunatud.
Kahju ka sellest, et 21-sel sajandil- INFOAJASTUL, INTERNETI ajastul, suudetakse interneti kaudu pakutavad online pokkeri mängud poliitikute abiga teha millekski selliseks, mis on piiritletud osaliselt riigipiiride või muude sarnaste piirangutega ja sisuliselt takistatakse vaba info liikumist, vabat info ruumi.
Over and out

No comments:

Post a Comment